Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій
DOI:
https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787Ключові слова:
інтегровані маркетингові комунікації, Інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, крауд-маркетингАнотація
У статті досліджено сутність понять Інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в контексті їхньої ролі в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Проведено аналіз сучасних теоретичних досліджень та практичних розробок з використання сучасних технологій цифрового маркетингу, зокрема крауд-маркетингу та його головних інструментів. Розглянуто пропозиції з використання технологій цифрового маркетингу на підприємствах АПК з урахуванням переваг, які отримують українські підприємства за практичного їх використання.
Матеріал надійшов 29.04.2016
Посилання
- Sokolenko, V. A., & Polyak, A. V. Suchasni trendy v marketingy [Modern trends in marketing]. – Retrieved from http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Наукова_періодика/vestnik/Актуальні%20problems%20upravlinnya/2012/45/.
- Mishko, S. (2014). Scho zavazhae rozvivatisya tsifroviy economitsi Ukrainy [What prevents the digital economy to develop in Ukraine] Forbes.ua, 21 January. Retrieved from http://forbes.ua/ua/business/1363657-shcho-zavazhae-rozvivatisya-cifrovijekonomici-v-ukrayini.
- Oklander, M. A. (2014). Schob buty efektivnym, marketing povynen zminytysia [To be effective, marketing must change]. Economist, 4. Retrieved from http://ua-ekonomist.com/6661-schob-buti-efektivnim-marketing-povinen-zmnitisya.html.
- Vinogradov, A. A. (1999). Marketing v Internet [Internet Marketing]. Marketing i reklama [ Marketing and advertising], 4, 37-42.
- Lyashenko, G. P., & Motkalyuk, R. V. (2013). Internet marketing i yogo instrumenty [Internet marketing and its tools] Naukoviy Bulletin Nationalnogo Universitety DPS Ukrainy (ekonomika, pravo) [National University of STS of Ukraine (economics, law)], 3 (62), 59-65.
- Shvydenko, A. Scho take Internet-Marketing [What is Internet Marketing?]. Retrieved from http://edorada.org/uk/node/259.
- Kissane, D. Twenty trends in digital marketing for 2016. Retrieved from www.doz.com.
- Quarterly Digital Intelligence Briefing: 2016 Digital Trends. Retrieved from https://econsultancy.com/reports/quarterly-digitalintelligence-briefings.
- Poltorak, K. A. (2016). Marketingova komunikatsiyna diyalnist virobnykiv planshetnyh komputeriv v merezhi Internet [Marketing communication activities of manufacturers of tablet computers in the Internet], Author. Extended abstract of candidate’s thesis, 24.
- Titkov, Y. Golos tolpy. Zachem nuzhen craud-marketing [Crowd’s voice. Why do you need your crowd marketing]. Retrieved from www.liga.net/opinion/148915_golos-tolpy-zachem-nuzhenkraud-marketing.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Oleksandra Gumenna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
с) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).