DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787

Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій

Oleksandra Gumenna

Анотація


У статті досліджено сутність понять Інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в контексті їхньої ролі в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Проведено аналіз сучасних теоретичних досліджень та практичних розробок з використання сучасних технологій цифрового маркетингу, зокрема крауд-маркетингу та його головних інструментів. Розглянуто пропозиції з використання технологій цифрового маркетингу на підприємствах АПК з урахуванням переваг, які отримують українські підприємства за практичного їх використання.

Ключові слова


інтегровані маркетингові комунікації; Інтернет-маркетинг; цифровий маркетинг; крауд-маркетинг

Повний текст:

PDF

Посилання


Sokolenko, V. A., & Polyak, A. V. Suchasni trendy v marketingy [Modern trends in marketing]. – Retrieved from http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Наукова_періодика/vestnik/Актуальні%20problems%20upravlinnya/2012/45/.

Mishko, S. (2014). Scho zavazhae rozvivatisya tsifroviy economitsi Ukrainy [What prevents the digital economy to develop in Ukraine] Forbes.ua, 21 January. Retrieved from http://forbes.ua/ua/business/1363657-shcho-zavazhae-rozvivatisya-cifrovijekonomici-v-ukrayini.

Oklander, M. A. (2014). Schob buty efektivnym, marketing povynen zminytysia [To be effective, marketing must change]. Economist, 4. Retrieved from http://ua-ekonomist.com/6661-schob-buti-efektivnim-marketing-povinen-zmnitisya.html.

Vinogradov, A. A. (1999). Marketing v Internet [Internet Marketing]. Marketing i reklama [ Marketing and advertising], 4, 37-42.

Lyashenko, G. P., & Motkalyuk, R. V. (2013). Internet marketing i yogo instrumenty [Internet marketing and its tools] Naukoviy Bulletin Nationalnogo Universitety DPS Ukrainy (ekonomika, pravo) [National University of STS of Ukraine (economics, law)], 3 (62), 59-65.

Shvydenko, A. Scho take Internet-Marketing [What is Internet Marketing?]. Retrieved from http://edorada.org/uk/node/259.

Kissane, D. Twenty trends in digital marketing for 2016. Retrieved from www.doz.com.

Quarterly Digital Intelligence Briefing: 2016 Digital Trends. Retrieved from https://econsultancy.com/reports/quarterly-digitalintelligence-briefings.

Poltorak, K. A. (2016). Marketingova komunikatsiyna diyalnist virobnykiv planshetnyh komputeriv v merezhi Internet [Marketing communication activities of manufacturers of tablet computers in the Internet], Author. Extended abstract of candidate’s thesis, 24.

Titkov, Y. Golos tolpy. Zachem nuzhen craud-marketing [Crowd’s voice. Why do you need your crowd marketing]. Retrieved from www.liga.net/opinion/148915_golos-tolpy-zachem-nuzhenkraud-marketing.htm.






Copyright (c) 2019 Oleksandra Gumenna

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.