Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій

Автор(и)

  • Oleksandra Gumenna Національний університет «Києво-Могилянська академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787

Ключові слова:

інтегровані маркетингові комунікації, Інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, крауд-маркетинг

Анотація

У статті досліджено сутність понять Інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в контексті їхньої ролі в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Проведено аналіз сучасних теоретичних досліджень та практичних розробок з використання сучасних технологій цифрового маркетингу, зокрема крауд-маркетингу та його головних інструментів. Розглянуто пропозиції з використання технологій цифрового маркетингу на підприємствах АПК з урахуванням переваг, які отримують українські підприємства за практичного їх використання.

Матеріал надійшов 29.04.2016

Посилання

  1. Sokolenko, V. A., & Polyak, A. V. Suchasni trendy v marketingy [Modern trends in marketing]. – Retrieved from http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Наукова_періодика/vestnik/Актуальні%20problems%20upravlinnya/2012/45/.
  2. Mishko, S. (2014). Scho zavazhae rozvivatisya tsifroviy economitsi Ukrainy [What prevents the digital economy to develop in Ukraine] Forbes.ua, 21 January. Retrieved from http://forbes.ua/ua/business/1363657-shcho-zavazhae-rozvivatisya-cifrovijekonomici-v-ukrayini.
  3. Oklander, M. A. (2014). Schob buty efektivnym, marketing povynen zminytysia [To be effective, marketing must change]. Economist, 4. Retrieved from http://ua-ekonomist.com/6661-schob-buti-efektivnim-marketing-povinen-zmnitisya.html.
  4. Vinogradov, A. A. (1999). Marketing v Internet [Internet Marketing]. Marketing i reklama [ Marketing and advertising], 4, 37-42.
  5. Lyashenko, G. P., & Motkalyuk, R. V. (2013). Internet marketing i yogo instrumenty [Internet marketing and its tools] Naukoviy Bulletin Nationalnogo Universitety DPS Ukrainy (ekonomika, pravo) [National University of STS of Ukraine (economics, law)], 3 (62), 59-65.
  6. Shvydenko, A. Scho take Internet-Marketing [What is Internet Marketing?]. Retrieved from http://edorada.org/uk/node/259.
  7. Kissane, D. Twenty trends in digital marketing for 2016. Retrieved from www.doz.com.
  8. Quarterly Digital Intelligence Briefing: 2016 Digital Trends. Retrieved from https://econsultancy.com/reports/quarterly-digitalintelligence-briefings.
  9. Poltorak, K. A. (2016). Marketingova komunikatsiyna diyalnist virobnykiv planshetnyh komputeriv v merezhi Internet [Marketing communication activities of manufacturers of tablet computers in the Internet], Author. Extended abstract of candidate’s thesis, 24.
  10. Titkov, Y. Golos tolpy. Zachem nuzhen craud-marketing [Crowd’s voice. Why do you need your crowd marketing]. Retrieved from www.liga.net/opinion/148915_golos-tolpy-zachem-nuzhenkraud-marketing.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-01

Як цитувати

Gumenna, O. (2016). Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 1(1), 48–53. https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787