Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 4 № 1 (2019): Наукові записки НаУКМА. Eкономічні науки
Том 4 № 1 (2019): Наукові записки НаУКМА. Eкономічні науки
Опубліковано:
2019-11-27
Статті
Інновації як вирішальний фактор наздоганяльного економічного зростання
Iurii Bazhal
3-8
PDF (English)
Кредитні ризики та особливості їх убезпечення
Olena Bazilinska, Olena Panchenko
9-13
PDF (English)
Управління ризиками суспільного проекту: алгоритм і бізнес-кейс
Olena Bugrova
14-19
PDF
Система «штрафів і пільг» як альтернатива оподаткуванню при регулюванні впливу автомобільного транспорту на навколишнє середовище
Tetiana Bui, Khrystyna Ploskina
20-26
PDF (English)
Створення креативних хабів при університетах: світовий досвід та чинники успіху
Oleksandra Humenna, Nina Chala
27-33
PDF
Професійна сертифікація аудиторів Шотландії: досвід для України
Sergiy Ivakhnenkov
34-40
PDF
Мотивація в сучасному менеджменті: проблеми і протиріччя
Iryna Ignatieva, Alina Serbenivska
41-47
PDF
Споживче кредитування в банках: системно-динамічне моделювання
Аndriy Kaminskyy, Oleksii Petrovskyi
48-53
PDF (English)
Прогнозування циклів соціально-політичного та еколого-економічного розвитку з оцінкою впливу на них змін сонячної активності
Valerii Kuzmenko
54-59
PDF
Взаємозв’язок між патентним захистом інтелектуальної власності і конкурентною політикою
L’ubov Kuzmenko
60-65
PDF
Порівняльний аналіз сучасних тенденцій динаміки заробітної плати в Україні та Європейському Союзі
Iryna Lukianenko, Tetiana Donkohlova
66-74
PDF (English)
Ринок облігацій внутрішньої державної позики: динаміка і тенденції
Volodymyr Pynzenyk
75-81
PDF
Вплив реклами та інших форм комунікації на поведінку споживачів
Kateryna Pichyk, Alina Budniak
82-87
PDF
Особливості стимулювання збуту продукції на ринку FMCG у сучасних економічних умовах
Natalia Romanchenko, Anna Kovranska
88-94
PDF
Криптовалюта як продукт розвитку сучасного інформаційно-економічного середовища
Yurii Sapachuk
95-99
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems