Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача
DOI:
https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813Ключові слова:
івент-маркетинг, івент, креатив, реклама, маркетинг, комунікації, ефективністьАнотація
У статті розглянуто сутність та класифікацію івент-маркетингу як сучасного інноваційного інструменту для формування конкурентного успіху підприємства. Сформовано алгоритм побудови івенту та визначено критерії ефективності заходу для розробки дієвої стратегії розвитку компанії в сучасних економічних умовах.
Матеріал надійшов 31.03.2016
Посилання
- Prymak, T. O. (2009). Marketynhova polityka komunikatsij [Marketing communication policy]. K.: Atika; El’ha-N.
- Herasymov, S. V., Tul’chynskyj, H. L., & Lokhyna, T. E. (2009). Menedzhment spetsyal’nykh sobytyj v sfere kul’tury [Special events management in culture]. SPb.: Izdatel’stvo “PLANETA MUZYKY”.
- Melent’eva, N. Y., & Bychun, Yu. A. (2001). Marketynhovye kommunykatsyy (teoretycheskye y metodycheskye osnovy) [Marketing Communication (theoretical and methodical foundations)]. SPb.: Izdatel’stvo SPb HUEF.
- Syrosh, V. (2014). Event-marketynh: effekt prysutstvyia [Event-Marketing: presence effect]. Mezhdunarodnaia Marketynhovaia gruppa. Retrieved from http://www.marketing-ua.com/arti-cles.php?articleld=859.
- Sonder, M. (2006). Ivent-menedzhment: orhanyzatsyia razvlekatel’nykh meropryiatyj. Tekhnyky, ydey, stratehyy, metody [Eventmanagement: organization of entertainment. The technics, ideas, strategies, methods]. M. – SPb.: Vershyna.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Kateryna Pichyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
с) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).