Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача

Автор(и)

  • Kateryna Pichyk Національний університет «Києво-Могилянська академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813

Ключові слова:

івент-маркетинг, івент, креатив, реклама, маркетинг, комунікації, ефективність

Анотація

У статті розглянуто сутність та класифікацію івент-маркетингу як сучасного інноваційного інструменту для формування конкурентного успіху підприємства. Сформовано алгоритм побудови івенту та визначено критерії ефективності заходу для розробки дієвої стратегії розвитку компанії в сучасних економічних умовах.

Матеріал надійшов 31.03.2016

Посилання

  1. Prymak, T. O. (2009). Marketynhova polityka komunikatsij [Marketing communication policy]. K.: Atika; El’ha-N.
  2. Herasymov, S. V., Tul’chynskyj, H. L., & Lokhyna, T. E. (2009). Menedzhment spetsyal’nykh sobytyj v sfere kul’tury [Special events management in culture]. SPb.: Izdatel’stvo “PLANETA MUZYKY”.
  3. Melent’eva, N. Y., & Bychun, Yu. A. (2001). Marketynhovye kommunykatsyy (teoretycheskye y metodycheskye osnovy) [Marketing Communication (theoretical and methodical foundations)]. SPb.: Izdatel’stvo SPb HUEF.
  4. Syrosh, V. (2014). Event-marketynh: effekt prysutstvyia [Event-Marketing: presence effect]. Mezhdunarodnaia Marketynhovaia gruppa. Retrieved from http://www.marketing-ua.com/arti-cles.php?articleld=859.
  5. Sonder, M. (2006). Ivent-menedzhment: orhanyzatsyia razvlekatel’nykh meropryiatyj. Tekhnyky, ydey, stratehyy, metody [Eventmanagement: organization of entertainment. The technics, ideas, strategies, methods]. M. – SPb.: Vershyna.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-01

Як цитувати

Pichyk, K. (2016). Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 1(1), 145–148. https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813