Особливості створення бізнесу у віртуальному просторі
DOI:
https://doi.org/10.18523/2519-4739312018150630Ключові слова:
онлайн-бізнес, віртуальний простір, план-шаблон, бізнес-модель, концепція продукту, просуванняАнотація
У статті розроблено методологічні основи організації онлайн-бізнесу, адже цей тип бізнесу відрізняється від традиційного. Метою статті було з’ясувати ключові особливості та переваги онлайн-бізнесу, запропонувати модель покрокового плану створення бізнесу у віртуальному просторі, який можна було б запропонувати до використання у різних нішах.
Розроблений план-шаблон передбачає сім етапів: перший етап – визначення фундаменту бізнесу, основної ніші; другий – побудова партнерських відносин між учасниками бізнесу; третій – з’ясування канви бізнес-моделі, створення концепції продукту; четвертий – визначення архітектоніки продукту, його унікальності; п’ятий – запуск рекламної кампанії та визначення схеми продажів; шостий – підтримка рекламної кампанії через соцмережі, чат-боти; сьомий – формування стратегій зворотного купування і запуск нового продукту. Для кожного етапу визначено перелік дій, які має реалізувати власник онлайн-бізнесу для досягнення ефективного запуску у віртуальному просторі.
Запропоновану методику запуску бізнесу у віртуальному просторі можна використовувати для визначення правильної ніші, конкурентних переваг онлайн-продукту, розробки та оцінювання ефективності маркетингових впливів на споживача у процесі прийняття ним рішення про перше та повторне купування, визначення стратегії просування онлайн-продукту та забезпечення лідерських позицій у віртуальному просторі.
Отже, використання плану-шаблону із запуску бізнесу у віртуальному просторі дасть змогу компаніям ефективніше використовувати як превентивну ринкову орієнтацію, так і ринкову орієнтацію зі зворотним зв’язком, відстежуючи споживчі переваги, створюючи нові продукти або послуги та вдосконалюючи внутрішні процеси, спрямовані на підвищення розуміння споживчих потреб під час розробки нових продуктів і послуг, тим самим досягаючи лідерства в обраній ніші ринку.
Матеріал надійшов 2.05.2018
Посилання
- Paulson, M. (2016). Online Business from Scratch: Launch Your Own Seven-Figure Internet Business by Creating and Selling Information Online. Sioux Falls, South Dakota: American Consumer News, LLC.
- Naish, Ch., & Flogging B. (2017). Internet Business Insights: Lessons Learned and Strategies Used by 101 Successful Internet-Based Entrepreneurs (Internet Business Books). Venice, Florida: Archangel Ink.
- Gates, M. (2017). Online Business: Discover The Fast Way To Making 10,000 Every Month When You’re New To Internet Marketing. Knoxville, Tennessee: Independently published.
- Combe, C. (2013). Introduction to e-bussines. Management and strategy. New York, NY: Routledge.
- Mullins, J., & Komisar, R. (2009). Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model. Boston: Harvard. Business Press.
- Draper, T. (2017). How to be The Startup Hero: A Guide and Textbook for Entrepreneurs and Aspiring Entrepreneurs. San Francisco, California: Independently published.
- Osterwalder, A., & Pigneur, Y. (2010). Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, Inc.; 1st edition. https://doi.org/10.1111/j.1540-5885.2012.00977_2.x
- Mayers, C. (2018). How To Find Your Ikigai And Transform Your Outlook On Life And Business. Retrieved from https://www.forbes.com/sites/chrismyers/2018/02/23/how-to-findyour-ikigai-and-transform-your-outlook-on-life-and-business/#42836f3b2ed4. https://doi.org/10.1049/ic:19990164
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Liliya Pan
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
с) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).