Особливості створення бізнесу у віртуальному просторі

Автор(и)

  • Liliya Pan Національний університет «Києво-Могилянська академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18523/2519-4739312018150630

Ключові слова:

онлайн-бізнес, віртуальний простір, план-шаблон, бізнес-модель, концепція продукту, просування

Анотація

У статті розроблено методологічні основи організації онлайн-бізнесу, адже цей тип бізнесу відрізняється від традиційного. Метою статті було з’ясувати ключові особливості та переваги онлайн-бізнесу, запропонувати модель покрокового плану створення бізнесу у віртуальному просторі, який можна було б запропонувати до використання у різних нішах.

Розроблений план-шаблон передбачає сім етапів: перший етап – визначення фундаменту бізнесу, основної ніші; другий – побудова партнерських відносин між учасниками бізнесу; третій – з’ясування канви бізнес-моделі, створення концепції продукту; четвертий – визначення архітектоніки продукту, його унікальності; п’ятий – запуск рекламної кампанії та визначення схеми продажів; шостий – підтримка рекламної кампанії через соцмережі, чат-боти; сьомий – формування стратегій зворотного купування і запуск нового продукту. Для кожного етапу визначено перелік дій, які має реалізувати власник онлайн-бізнесу для досягнення ефективного запуску у віртуальному просторі.

Запропоновану методику запуску бізнесу у віртуальному просторі можна використовувати для визначення правильної ніші, конкурентних переваг онлайн-продукту, розробки та оцінювання ефективності маркетингових впливів на споживача у процесі прийняття ним рішення про перше та повторне купування, визначення стратегії просування онлайн-продукту та забезпечення лідерських позицій у віртуальному просторі.

Отже, використання плану-шаблону із запуску бізнесу у віртуальному просторі дасть змогу компаніям ефективніше використовувати як превентивну ринкову орієнтацію, так і ринкову орієнтацію зі зворотним зв’язком, відстежуючи споживчі переваги, створюючи нові продукти або послуги та вдосконалюючи внутрішні процеси, спрямовані на підвищення розуміння споживчих потреб під час розробки нових продуктів і послуг, тим самим досягаючи лідерства в обраній ніші ринку.

Матеріал надійшов 2.05.2018

Біографія автора

Liliya Pan, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом.

Посилання

  1. Paulson, M. (2016). Online Business from Scratch: Launch Your Own Seven-Figure Internet Business by Creating and Selling Information Online. Sioux Falls, South Dakota: American Consumer News, LLC.
  2. Naish, Ch., & Flogging B. (2017). Internet Business Insights: Lessons Learned and Strategies Used by 101 Successful Internet-Based Entrepreneurs (Internet Business Books). Venice, Florida: Archangel Ink.
  3. Gates, M. (2017). Online Business: Discover The Fast Way To Making 10,000 Every Month When You’re New To Internet Marketing. Knoxville, Tennessee: Independently published.
  4. Combe, C. (2013). Introduction to e-bussines. Management and strategy. New York, NY: Routledge.
  5. Mullins, J., & Komisar, R. (2009). Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model. Boston: Harvard. Business Press.
  6. Draper, T. (2017). How to be The Startup Hero: A Guide and Textbook for Entrepreneurs and Aspiring Entrepreneurs. San Francisco, California: Independently published.
  7. Osterwalder, A., & Pigneur, Y. (2010). Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, Inc.; 1st edition. https://doi.org/10.1111/j.1540-5885.2012.00977_2.x
  8. Mayers, C. (2018). How To Find Your Ikigai And Transform Your Outlook On Life And Business. Retrieved from https://www.forbes.com/sites/chrismyers/2018/02/23/how-to-findyour-ikigai-and-transform-your-outlook-on-life-and-business/#42836f3b2ed4. https://doi.org/10.1049/ic:19990164

##submission.downloads##

Як цитувати

Pan, L. (2018). Особливості створення бізнесу у віртуальному просторі. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 3(1), 95–100. https://doi.org/10.18523/2519-4739312018150630