Особливості digital-стратегії міжнародної компанії на ринку активної косметики

Автор(и)

  • Natalia Romanchenko Національний університет «Києво-Могилянська академія», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18523/2519-4739.20205.1.107-112

Ключові слова:

digital-стратегія, digital-маркетинг, digital-інструменти, маркетингові комунікації, ринок активної косметики, поведінка споживача, дермокосметична продукція, міжнародна компанія

Анотація

У статті розглянуто необхідність розроблення digital-стратегії міжнародної компанії, а також її адаптацію до особливостей національного ринку. У процесі написання статті використано загальнонаукові методи дослідження: аналіз і синтез, абстрагування, індукція. Застосування системного підходу для визначення напрямів підвищення ефективності цифрових комунікацій компанії «La Roche-Posay» обумовило цілісність і логічність виконаного дослідження та обґрунтованість отриманих висновків. З метою визначення рівня ефективності використання ресурсів компанії «La Roche-Posay» у сфері цифрового маркетингу було застосовано метод порівняльного аналізу digital-стратегій компаній-лідерів ринку дерматопродукції в Україні. Встановлено, що факторами відставання від конкурентів є недостатньо активне використання медійних кампаній під час створення попиту, контекстної реклами для генерування потоку зацікавлених споживачів, а також інструментів digital-стратегії з формування лояльності споживачів і стимулювання повторних покупок. Завданнями дослідження споживачів було визначення мети використання дерматокосметичних засобів; способів розв’язання ними проблеми зі шкірою обличчя та ефективність самостійного підходу до вибору продуктів. Опитування цільової аудиторії та порівняння результатів з гіпотезами, закладеними регіоноцентричною стратегією маркетингу компанії «La Roche-Posay», дало можливість визначити відмінності української моделі прийняття рішення цільовим споживачем від моделі, що відповідає регіональному маркетинговому підходу компанії. Виявлено можливість формування додаткового попиту на продукти компанії як високоефективні засоби для повсякденного догляду за шкірою обличчя. Потрібно провести подальші дослідження шляху споживача для виявлених способів придбання продукту, визначити канали залучення та розробити план продажів для кожного з них. У статті наведено склад інструментів digital-стратегії, який відповідає етапам прийняття рішення споживачем активної косметики в Україні.

 

JEL classification: M31

 

Матеріал надійшов 24.04.2020

Біографія автора

Natalia Romanchenko, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
та управління бізнесом

nataliya.romanchenko@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Deighton, J. (1996). The future of interactive marketing. Harvard Business Review, 74(6), 62–151.
  2. Lieb, R. (2011). Content marketing: think like a publisher – how to use content to market online and in social media. Indianapolis: Que Publishing.
  3. Chaffey, D. (2017). Digital Marketing Excellence: Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing. Routledge.
  4. Chaffey, D., Ellis-Chadwick, F., Mayer, R., & Johnston, K. (2006). Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice. Financial Times Prentice Hall.
  5. Gray, O., Odelli, C., & Pearson, J. (2015). Digital Marketing Communications. Best Practice Recommendation. EASA.
  6. Fleischner, М. Н. (2011). SEO Made Simple: Strategies for Dominating the World’s Largest Search Engine. CreateSpace Independent Publishing Platform.
  7. L’oréal: News Release: 2019 Annual Results. GlobeNewswire. (2020). https://www.globenewswire.com/news-release/2020/02/06/1981302/0/en/L-Oréal-News-Release-2019-Annual-Results.html
  8. Van Laer, E. (2015). A digital communication strategy for La Roche-Posay. Issuu: Digital Publishing Platform. https://issuu.com/elizevanlaer/docs/final_report_65b690bca0fc0e
  9. Laroche-posay.com Analytics. (2020). SimilarWeb. https://www.similarweb.com/website/laroche-posay.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-30

Як цитувати

Romanchenko, N. (2020). Особливості digital-стратегії міжнародної компанії на ринку активної косметики. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 5(1), 107–112. https://doi.org/10.18523/2519-4739.20205.1.107-112