Досвід ЄС щодо вдосконалення механізмів державного регулювання в авіаційній галузі
DOI:
https://doi.org/10.18523/2519-4739212017119808Ключові слова:
економічне регулювання, природні монополії, неврегульовані питання, тарифи, обмеженняАнотація
У статті розглянуто проблемні питання і принципи державного регулювання в авіаційній галузі. Доведено необхідність удосконалення системи регулювання діяльності суб’єктів природних монополій в аеропортах. Зроблено висновок, що світова практика свідчить про те, що в різних країнах проблема регулювання та управління аеропортами вирішується по-різному і в будь-якої економічно розвиненої держави є своя стратегія щодо розвитку ринку наземного обслуговування, яка відбивається в законодавчому і нормативно-правовому регулюванні, але є і деякі загальні тенденції.
Наголошено, що в деяких країнах у частині наземного обслуговування в аеропортах нормативно-правове регулювання припускає надання недискримінаційного доступу до послуг паливно-заправного комплексу аеропортів. У частині інших видів наземного обслуговування обмеження доступу не регулюється, розвиток конкуренції нормативно не стимулюється; відбувається тільки вирішення питань конкуренції за фактом порушення антимонопольного законодавства.
Матеріал надійшов 12.04.2017
Посилання
- Fomina, I. A. Kontseptsiia raspredeleniia kommercheskoi infrastruktury v aeroportakh mira [Commercial infrastructure distribution of the world airports]. Retrieved from http://www.konspekt.biz/index.php?text=3973.
- Karelina, M. S. (1997). Organizatsionno-ekonomicheskie mekhanizmy gosudarstvennogo regulirovaniia aeroportovoi deiatelnosti v Rossiiskoi Federatsii [Organizational and economic mechanism of the airports state regulation in Russian Federation]. (Candidate dissertation). Retrieved from http://www.dissercat.com/content/organizatsionno-ekonomicheskie-mekhanizmy-gosudarstvennogo-regulirovaniya-aeroportovoi.
- Generirovanie neaviatsionnykh dokhodov aeroportov – v programme konferentsii “Infrastruktura vozdushnogo transporta” [Generation of non-aviation airports incomes – program of the conference “Aircraft transport infrastructure”]. Retrieved from https://www.aviaport.ru/digest/2013/10/14/265649.html.
- Mirovoi rynok: demonopolizatsiia rynka nazemnogo obsluzhivaniia – ochevidnaia vygoda dlia aeroportov i aviakompanii [World market: demonopolization of the ground handling market is evident benefit for the airports and airlines]. (2013). Retrieved from http://transukr.dp.ua/2013/12/30/mirovoj-rynok-demonopolizaciya-rynka-nazemnogo-obsluzhivaniya-ochevidnaya-vygoda-dlya-aeroportov-i-aviakompanij.html.
- Goidenko, A. S. (2004). Sovershenstvovanie sistemy upravleniia nazemnym obsluzhivaniem vozdushnykh sudov v aeroportu [Improvement of the aircrafts management system ground handling at the airports]. Extended abstract of candidate’s thesis by specialty: 08.00.05 “Economics and management of national economy (transport)”. Retrieved from http://economy-lib.com/sovershenstvovanie-sistemy-upravleniya-nazemnym-obsluzhivaniem-vozdushnyh-sudov-v-aeroportu.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 L’ubov Kuzmenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
с) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).