Концептуальне моделювання організацій
DOI:
https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124825Ключові слова:
концепція, модель, організація, поведінка, управлінняАнотація
Запропоновано підхід до моделювання організацій, що використовує три типи представлення: поведінкове, нормативне та концептуальне. Підхід дає змогу створювати змістовні організаційні моделі, які адекватно представляють складність сучасних організацій та можуть бути корисними при розбудові системи управління та прийнятті стратегічних рішень.
Матеріал надійшов 13.01.2016
Посилання
- Wheatley, M. J. (2006). Leadership and the New Science.Discovering Order in a Chaotic World. San Francisco, CA: Berrett-Koehler Publishers, Inc.
- Gharajedaghi, J. (2011). Systems Thinking: Managing Chaos and Complexity: A Platform for Designing Business. Burlington,MA: Morgan Kaufmann.
- Morgan, G. (2006). Images of Organization. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
- Bolman, G. L., & Deal, E. T. (2013). Reframing Organizations: Artistry, Choice, and Leadership. San-Francisco, CA: Jossey-Bass.
- Alvesson, M. (2012). Understanding Organizational Culture.London: Sage Publications Ltd.
- Mella, P. (2012). Systems Thinking: Intelligence in Action.Heidelberg: Springer.
- Neave, H. R. (1990). The Deming Dimension. Knoxville, Tennessee: SPC Press.
- Senge, P. M. (2006). The Fifth Discipline: The Art & Practice of The Learning Organization. NY: Doubleday.
- Hofstede, G. H., & Hofstede, G. J. (2005). Cultures and Organizations: Software of the Mind. New York, NY: McGraw-Hill.
- Trompenaars, F., & Hampden-Turner, C. (1998). Riding the Waves of Culture: Understanding Cultural Diversity in Business. London: Nicholas Brealey Publishing.
- Hodgkinson, G. P., & Sparrow, P. R. (2002). The Competent Organization. A Psychological Analysis of the Strategic Management Process. Buckingham, Philadelphia: Open University Press.
- Greenberg, J. (1999). Managing Behavior in Organizations. Upper Saddle River, New Jersey: Prentice Hall.
- Pfeffer, J. (1993). Managing With Power: Politics and Influence in Organizations. Boston, MA: Harvard Business School Press.
- Rand, A. (1990). Introduction to Objectivist Epistemology. New York: Meridian.
- Popper, K. R. (1972). Objective Knowledge. An Evolutionary Approach. Oxford: Oxford University Press.
- Grigoriev, S. (2008). Objectivity of Knowledge and Autonomy of the Cultural World. Cognitio-Estudos: RevistaEletronica de Filosofia, Sao Paulo, 5 (1), Jan-Jun, 64-74.
- Christensen, C. (2006). The Ongoing Process of Building a Theory of Disruption. The Journal of Product Innovation Management,23, 39-55
- Siggelkow, N. (2007). Persuasion with Case Study. Academy of Management Journal, 50 (1), 20-24.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Eduard Maltsev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
с) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).