Концептуальне моделювання організацій

Автор(и)

  • Eduard Maltsev Національний університет «Києво-Могиляньска академія», Києво-Могилянська бізнес школа, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124825

Ключові слова:

концепція, модель, організація, поведінка, управління

Анотація

Запропоновано підхід до моделювання організацій, що використовує три типи представлення: поведінкове, нормативне та концептуальне. Підхід дає змогу створювати змістовні організаційні моделі, які адекватно представляють складність сучасних організацій та можуть бути корисними при розбудові системи управління та прийнятті стратегічних рішень.

Матеріал надійшов 13.01.2016

Посилання

  1. Wheatley, M. J. (2006). Leadership and the New Science.Discovering Order in a Chaotic World. San Francisco, CA: Berrett-Koehler Publishers, Inc.
  2. Gharajedaghi, J. (2011). Systems Thinking: Managing Chaos and Complexity: A Platform for Designing Business. Burlington,MA: Morgan Kaufmann.
  3. Morgan, G. (2006). Images of Organization. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
  4. Bolman, G. L., & Deal, E. T. (2013). Reframing Organizations: Artistry, Choice, and Leadership. San-Francisco, CA: Jossey-Bass.
  5. Alvesson, M. (2012). Understanding Organizational Culture.London: Sage Publications Ltd.
  6. Mella, P. (2012). Systems Thinking: Intelligence in Action.Heidelberg: Springer.
  7. Neave, H. R. (1990). The Deming Dimension. Knoxville, Tennessee: SPC Press.
  8. Senge, P. M. (2006). The Fifth Discipline: The Art & Practice of The Learning Organization. NY: Doubleday.
  9. Hofstede, G. H., & Hofstede, G. J. (2005). Cultures and Organizations: Software of the Mind. New York, NY: McGraw-Hill.
  10. Trompenaars, F., & Hampden-Turner, C. (1998). Riding the Waves of Culture: Understanding Cultural Diversity in Business. London: Nicholas Brealey Publishing.
  11. Hodgkinson, G. P., & Sparrow, P. R. (2002). The Competent Organization. A Psychological Analysis of the Strategic Management Process. Buckingham, Philadelphia: Open University Press.
  12. Greenberg, J. (1999). Managing Behavior in Organizations. Upper Saddle River, New Jersey: Prentice Hall.
  13. Pfeffer, J. (1993). Managing With Power: Politics and Influence in Organizations. Boston, MA: Harvard Business School Press.
  14. Rand, A. (1990). Introduction to Objectivist Epistemology. New York: Meridian.
  15. Popper, K. R. (1972). Objective Knowledge. An Evolutionary Approach. Oxford: Oxford University Press.
  16. Grigoriev, S. (2008). Objectivity of Knowledge and Autonomy of the Cultural World. Cognitio-Estudos: RevistaEletronica de Filosofia, Sao Paulo, 5 (1), Jan-Jun, 64-74.
  17. Christensen, C. (2006). The Ongoing Process of Building a Theory of Disruption. The Journal of Product Innovation Management,23, 39-55
  18. Siggelkow, N. (2007). Persuasion with Case Study. Academy of Management Journal, 50 (1), 20-24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-01

Як цитувати

Maltsev, E. (2016). Концептуальне моделювання організацій. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 1(1), 118–124. https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124825